Meer dan 90% van de mobiele telefoons die op dit moment over de toonbank gaan beschikken over bluetooth. Het potentieel aan ontvangers is dan ook erg groot. Ons bluetooth-pakket bestaat uit drie elementen:
Om via BlueWave te communiceren moet de consument bluetooth natuurlijk wel ingeschakeld hebben. Bluetooth is ondertussen goed ingeburgerd, denk maar aan de carkit en de oortjes. Veel mensen houden bluetooth dan ook permanent ingeschakeld. Bovendien kunnen speciale vlaggen of logo's de passanten duidelijk maken dat er interessante informatie via bluetooth te krijgen is.
De zendstations kunnen ook perfect in een voertuig geplaatst worden met een bijgeleverde 12V-voeding. Op die manier verzendt u berichten naar potentiële klanten binnen een straal van 150 m. Ideaal voor onderweg of als u uw wagen parkeert in de buurt van bijvoorbeeld een drukke winkelstraat of een evenement.
Vergroot uw actieradius dankzij de mobiele toepassing van BlueWave: de zendstations kunnen perfect in een voertuig geplaatst worden met de bijgeleverde 12V-voeding. Op die manier verzendt u berichten naar potentiële klanten binnen een straal van 150 m. En dat op elke plaats waar u uw voertuig kan parkeren! Ideaal voor onderweg of als u uw wagen parkeert in de buurt van bijvoorbeeld een drukke winkelstraat of een evenement.
Neen, want de mensen krijgen de keuze of zij het bericht willen ontvangen of niet. Een database houdt elk gescand toestel bij. Dit betekent dat personen die de boodschap reeds ontvangen of geweigerd hebben, het verzoek niet opnieuw toegestuurd krijgen.
Ons systeem is het digitaal equivalent van een hostess die op straat gedrukte flyers uitdeelt. BlueWave herkent iedereen die de flyer al heeft ontvangen of geweigerd, en spreekt die personen niet meer aan.
2014 © BlueWave Marketing.